2011. augusztus 9., kedd

2.hét 2.nap-mami mélyponton

háromnegyed8ra mentünk, 2 kis lurkó játszott a gondozónénivel a csoportban. Patrik szaladva ment ma is a kapuhoz.
Májkrémes kenyér uborka, tea reggeli után irány az udvar.
Rossz idő volt reggel, sötét, hideg, Patriknak se volt ma jó kedve: Gyakrabban kerülgetett ma engem is, kicsit magába roskadt olykor olykor.
Tízórai-limonádé vagy gyümölcslé-után elköszöntem, hogy megyek az iskolába, ahogy megbeszéltük.
Hátra se néztem,csak mentem előre, ki a kapun. Fél12re kellett visszamennem.(Addig hazajöttem, Milcsivel társasoztunk, beszélgettünk.)

Délben jött ki a gondozó néni(a másik), hogy szépen eszik, volt egy kis sírás, szólnak, ha az altatáshoz mennem kell.
akkor már pityeregtem magamban, hogy most kezdődik az, hogy töredékét nem látom a kicsi gyerekemből, mint eddig láthattam, nem látom ,hogy eszik, hogy törli maszatos kis száját, hogy ügyeskedi rá az ételt a kanalára....és nem mosolyog rám, elégedetten, hogy tele a pocak.

és akkor jött, hogy "jöjjön, anyuka!"
"mikor jön anya?mikor jön anya?"és sírt, és úgy de úgy megölelt és magához szorított, hogy nem akart elengedni. de én se ŐT!
és azonnal el is aludt, annyira ki volt merülve és elfáradt. én meg csak néztem az alvó kis csemetémet,ott ültem mellette.
2kor ébredt magától, sírt, azonnal jöttünk haza ma is.

és hogy hogy telt az a kritikus 1 óra? jött volna utánam, és Ági megállította. És ekkor Patrik kitört. Rúgott, ütött, sírt. Bevitte a gondozó néni a csoportszobába, bő fél óra után nyugodott meg. Állatkával és a cumival.
akkor kimentek újra az udvarra, ott már Ági ölébe ült, mesélt neki. Patrik kommunikált, kérdezett és válaszolt. AZtán már jó kedvűen jött be a többiekkel, jóízűen, kacarászva evett.és bebújt az ágyba. és ekkor kezdte, hogy "mikor jön anya?"

hát így telt.
a gondozó néni(Ági) bizakodó, azt mondja jobbak ezek a fajta gyerekek, akik kiadják magukból, hamarabb megnyugszanak. remélem az én lelkem is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése