2010. augusztus 31., kedd

Holnap Ovi

Ezentúl az egésznapos közös mókáig hétvégéig várni kell!

Kicsit szomorkodom, nagyon szerettem így együtt Itthon lenni velük. Már most egy kis ürességet érzek, azt hiszem nehéz lesz újra elengednem. De muszáj lesz.
Hogy eltelt 1 év! (kicsit megkönnyezem)
Milán már várja, legalábbis azt mondja, hogy menni szeretne már.
MA volt az évnyitó(szentmise). Itt találkoztunk először Milán új óvó nénijével.
Sajnos elkeseredtem, amikor azt hallottam, hogy 3 nagycsoportos fiú társát áthelyeznek a templomkerti ovis csoportba. Éppen az ügyes, értelmesebbjeit(akik majd ott segítenek a kiscsoportosoknak), akikkel Milán barátkozott. Éppen Milán kedvenc óvó nénijétől kellett megvállnunk, és a dadus néninktől is.
SOk változás ez egy piciny ember életében!
Reméljük Milán hamar megszereti az Új arcokat!

MA nagyon szótlan és szégyenlős volt. Betudtam ezt az esti fáradtságnak.
Készen áll a hatalmas ovis csomag , esernyő és a gumicsizma(11fok, rekord hideg aug. 31én, szakadó esővel) a reggeli indulásra.


Kisbogyónknak is nagyon fog Milán hiányozni abban biztos vagyok!

Posted by Picasa

1 megjegyzés:

  1. Ez a kép Patrikról egészen király!
    Egyem meg ezt az elégedett kis pofiját! :)

    Erika

    VálaszTörlés