2010. augusztus 26., csütörtök

Apa lába

Sajnos ma nagyon maga alatt volt. Egész nap!

Szerintem ma tudatosult benne, hogy a péntek-szombati Volán Kupán(ami évente 1szer van és országos, és keddenként erre készültek), nem tud részt venni, idézem: "még pom-pom lánynak se jó, mert ott is ugrálni kellene!"
Ülni sem esik jól neki, abszolút nem tudja hajlítani.
MAjd szombaton nézi meg egy sebész itt Szolnokon.

Milcsi az úszással nagyon jól halad, most hogy mindennap megyünk, nagyon szépen fejlődik,A kismedencét karúszó nélkül kitett fejjel végig ússza. hozzá teszem, ha odafigyel!

Mégsem hozzuk haza az oviból! azt javasolták, csak jutalomból és max heti 1szer. Szót fogadok,nehéz szívvel.

PAtrikunk ma a Csipp, csepp csepereg-et és a Hol jártál Báránykám dalocskákat pótolgatta, ahol én lemaradtam, vagy megálltam. Másfél éves kis koravénünk!:)
Reggel már válogat, hogy tejcsi, kakaó, vagy kávé! tejet vittem, kakaót kért:)

Ahogy Milcsit hívja, hogy "Micsi, gyele" és kézen fogja-annyira szép pillanatok!

Tegnap este és ma reggel lázas volt-éjszaka többször felsírt, de délutánra már nem volt még hőemelkedése sem.
A 16.foga púposodik, de még nem tört át.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése