2010. augusztus 12., csütörtök

Életképek:)

7 előtt ébredtünk!Juhhé!

Milánnak igen csúnya a sebe. Hintőporozzuk, gézlapot kap, mert ha autót tol, szöszös lesz.

Délben Patrik felmászott a megterített asztalnál a székre, a gríz galuska már az asztalon volt. Elrohantam a konyhába a levesért, mire visszaértem, az asztal közepén ülve falatozta atálból a galuskát.
Ezek után a makaróni tészta evését8tömés), már nem fotóztam le...úgy huzigáltam kifelé a szájából, féltem, hogy megfullad.

Délután a volt albérlőink jöttek. Megpakolva. A gyerkők szuper játékokat kaptak(Milán azzal alszik-társas játék)Kint ücsörögtünk a kertben az asztalnál , tinto de veranot kortyolgattunk. Idén talán először ültünk ott. És még a szúnyogok sem faltak fel.
Harmincak lesznek, gyerek nélküliek, néha belefeledkeztem a gondolataimba....
Közben Patrik evett és evett...és tolta a tologatós új játékot.

Milán segített Nagyinak képeslapot írni.
ugye milyen ügyes? (nem segítettünk, és nem is másolt! igaz, hogy az 5öst fordítva kezdi, lentről felfelé....de szép lett!)


Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése