2013. október 10., csütörtök

Táncszínház, furulya óra

Amikor Budán jártunk pár hete, annyira megtetszett nekem a táncszínház, hogy oda el kell mennünk-gondoltam.
hazaérve megnéztem a  műsortervet, és látom, jobbnál jobb gyerekelőadásokkal várják  az igényes gyermekprogramokra vágyakozókat.
Így gyorsan rendeltünk is 2 jegyet a Hófehérke és a hét törpe előadásra.
MA vonatoztunk, aztán vilire szálltunk Patrikkal. Fantasztikus előadást láthattunk a Művészetek Palotája Fesztivál Színházában.
Csak zene és tánc! Csodálatos volt.
Bár megijedtem a2. percben, mert megkérdzte tőlem: "Mami,hogy fogom én ezt érteni???"

De élvezte minden percét.
Spenót főzeléket kért ebédre.
negyed2es vonaton már fent zögyögtünk.

4re Ficserire vittem Patrikot, fél5re Milánért mentem a  furulya órára..
Édesen fújta. itthon is.

nagyi volt ma Mátéval.

Dédi szociális otthonba került a kórházi  ápolási osztályról másfél év után. nehéz most neki is, Nagyinak is.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése