2013. október 14., hétfő

Ősz

Gyönyörű őszi hétvégénk volt. Csodálatos napsütéses idővel.

Szombaton apa hajnalban kelt, Gyuriékat vitte a reptérre. Én azt hittem majd a fiúkkal hosszan alszunk....
Máté hajnal negyed5től fél7ig masszívan üvöltött sírt. Mire elaludt, ébredtek a fiúk. Furulya szóra ébredtem én is:)

Délelőtt  Könyvtár kínált szórakozási lehetőséget kicsiknek. Életnagyságú Süsüt és Tv Macit is lehetett simogatni. Nagyi elvitte Patrikot. Milán házit csinált(rengeteget kaptak-számunkra érthetetlen, hogy hétköznap semmi, hétvégére meg gyereket és szülőt  próbáló  tetemes mennyiség), én készülődtem, mert délutánra Molliékat vártuk.
Így a délután-este játékkal telt.

Vasárnap misére mentünk az evangélikusokhoz, mert egy ovis társ kishúgát keresztelték.

Ebéd után pedig a Tiszaligeti tó körül őszit fényképezkedtünk, szöcskéket szedtünk, játszóztak.
Mamáék jöttek 3 után.

Milcsi szívesen odaül az íróasztalához, írogat, betűket karikáz, színezget. Rosszabb, ha mi kérjük, hogy írj egy kicsit, ne maradjon egyszerre sok.

AZ gyönyörű ősz még maradhatna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése