2013. október 30., szerda

Sajnos Patriknak még mindig magas a láza.Elvittem délelőtt a doktornénihez. Csak cataflamot írt. szombattól augmentint, ha marad a láz. este felhívtam Gyurit, hogy még mindig 39.6 Patrik láza.
azt mondta azonnal kezdjem el az antibiot, ne várjunk szombatig. 3 napja ilyen magas a láza.

Apa lefestette a házat! kifejezetten ügyes! még állványzatot kellene szereznünk. én a bejárati kaput csiszoltam és festettem.

Milcsi angolon volt. egyedül volt.nagyon nagyon ügyes volt. ez ám neki a sikerélmény. már alig várta, hogy mehessen, és nagyon élvezte. végre nem énekelni kell!

szorgalmasan ír, olvas és furulyázik minden nap.

Máté a köröket rója. szó szerint. és olyan de olyan iramban. Mint egy kis golyó. egyszer itt, egy pillanat múlva már a másik irányból jön. futunk utána. néha kevesen vagyunk, azt érzem.

1 megjegyzés:

  1. a két kis királyfi a királyi palástban. :) mindig is csodálkoztam, hogy lehet a hálózsákban járkálni, de ezek szerint lehet...gyógyuljatok!!!puszi, Erika

    VálaszTörlés