2013. augusztus 24., szombat

Sűrű nap volt a mai.
Milán , Apa reggel piacoltak.
Addig mi Patrikkal kókuszos kockát sütöttünk.
Aztán Mátéval az iskolai sötétítő függönyök beszérzésére indultunk.
Közben jött a villanyszerelő a Nagyi szobáját szétverni.
Milán elment Nagyival az új szekrénysor árát kifizetni.(ha az ember jobban szét és utánanéz, 35 ezer ft is megspórolhat ugyanazon szekrénysornál, nem mindegy hol veszi meg.()
ÉS mindeközben a bográcsban főtt a paparikáskrumplink.
Az udvaron ebédeltünk.
Délután Milán Apával vakolt. Kifejezetten ügyes. Szebben elsimítja, mint Apa.
Addig én a 2kicsivela  szobában eljátszottam, pihentettem őket, meséltem...
5kor a 2 nagyobban lovagolni vittem. Patrik az autóban 200méter után elaludt.
Milán nagyon ügyes volt. Agyon dícsérték-még idegenek is.Patrikot fel sem ébresztettem.
Mire hazaértünka  villanyszerelő elment, de itt volt a 2 kőműves fugázni. NAgyon szép lett!
és még Máténak egy hajvágás is belefért.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése