2013. augusztus 12., hétfő


Kibújt Máté 8.fogacskája.

 Péntek 41 fokkal és eső nélkül telt. Nekem a vérnyomásom a béka feneke alatt volt, a pulzusom a 60at is alig közelítette, szédelegetem, így az uszodát se gyalog, se járművel nem vállaltam be. Ebéd után rendeződtem egy kicsit.
Milcsi eljött velem este az edzőterembe, így apa csak a 2 kisebbel maradt-Patrik el is aludt -, Milcsi vonatot hozott és tekert.

SZombaton délután Daniztunk újra a Fiúk nagy örömére.








5re apával lovagolni mentek. Patrik persze oda-vissza elaludt.
 Vasárnap  a 9 órás busszal Pestre mentem.
 Nikivel és Kittivel sétálgattunk, beszélgettünk, vásároltunk, ...kávéztunk. Jajj!de jól esett!
220oldalt elolvastam VÉGRE! Feltöltöttek:)
Közben Apa programot szervezett a Fiúknak:


 A NEFAG játszón voltak,  és a Vadasparkban.Kigyalogoltak,jól elfáradtak. Jól ebédeltek.
 Este kijöttek a vonathoz. Édesek voltak. Nekik van a legjobb apukájuk:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése