2012. december 15., szombat

Szerda

Reggel boldogan szaladtak az oviba! Korán mentek, de annál nagyobb örömmel. Hófehér volt minden és még szállingózott is a hó.
Én hoztam Őket haza(Mátéval) , bementünk Gyöngyihez, mert Milcsinek megint mozog 1 foga, lés szerette volna megmutatni. Közben a tömött fogából hiányzó tömést pótolta Gyöngyi. Aztán Patrik ült a liftes székbe.
Kooperációban dolgoztak:)


 Hazafelé a Szapáry fehérháza előtti téren hóangyalkáztak. Volt aki mosolygott rajtuk, volt aki megrökönyödve nézte. Gondolom gondolhatta, na, ez a nő se normális, és 3 gyereket nevel.
de nekik akkora boldogság volt, nekem pedig azért, mert ettől voltak boldogok!Hát lehet ilyet kihagyni?

Pénteken délelőtt, szombaton délelőtt patrik maratoni hangos sírást rendezett.
Már nincs ovi, egészen januárig.(Gyeseseknek nincs!:D)




2 megjegyzés:

  1. Szia Heni! Először is gratulálni szeretnék Mátéhoz, mert mindig olvaslak, csak nem szóltam még hozzá! :) Nagyon édes baba így képen is! :) Úgy látszik a hó minden kisgyermek kedvence, a mieink sem győztek betelni vele, bőszen lapátolták, ugráltak benne, de a jeget is szeretik, hogy direkt el lehet rajta csúszni.. én már ezt mondjuk nem annyira csípem, amikor kettejükkel jövök haza az oviból ezen a rövid szakaszon is, nehéz talpon tartani Őket.. :)) Nálunk még szerdáig van ovi, utána már csak ügyeleti meg összevont csoportok lesznek, az viheti a gyerekét, akinek nagyon muszáj, pl dolgoznak, nincs kire hagyni, stb... a január első hete is ilyen lesz, majd 7-én.. (azt hiszem az a hétfő) lehet menni újra. Hosszú lesz, azt hiszem pont Neked nem fogok panaszkodni, hogy milyen nehéz két majdnem négy évessel, akinek három különböző korú gyermeke van és bír velük! :D De nem könnyű, annyit azért megsúgok:) ) Még annyit szeretnék mondani, hogy nagyon boldog, békés karácsonyi ünnepeket kívánok, na és persze az új évre is minden szépet-jót-boldogat mindannyiótoknak! Szia.
    Betty

    VálaszTörlés
  2. Még azt elfelejtettem az előbb megkérdezni, hogy a "Magamról" infó szövegét nem írod át, mivel már itt van Máté is...? :)) Nem akarok beleszólni, csak most megint megláttam és eszembe jutott... :)

    VálaszTörlés