2012. december 27., csütörtök

Karácsonyunk

Képek itt.

22-én SZombaton Patrik és apa bábelőadáson voltak a könyvtárban.
Vasárnap délelőtt Újszászra mentünk a  Dédihez és Marihoz. Ott kapták meg az első ajándékokat. Rettenetesen boldogok voltak.
Napközben havazott.
Az esti misére mentünk, én a 2 fiúval. Patrik az első széken ült, mert már állt a Betlehem, ugyan még nem világított. Szóval látom, lóbálja a  lábát, egyszer csak megállt, a feje dől, rohantam előre. Hát elaludt. A kezemben végig aludta a misét.
hazafelé hóangyalkákat csináltak.
23án  Éjjel apával feldíszítettük a fát a "nappaliban", reggel rohantak, hogy itt a karácsonyfa!Hozták az angyalkák.
Egész nap nagyon izgatottak voltak a Fiúk, amolyan semittevéssel telt a  napjuk. Nem igazán sikerült lekötni Őket, 5percenként kérdezgették, mikor jön a Jézuska.
Délelőtt meglátogattuk a Dédit a kórházban, elénekelték a Mennyből az angyalt, a Szálljatok le angyalokat, meg ami még eszükbe jutott.
Ebéd után felállítottuk a Nagyi fáját, és Ők díszítették. Ilyen  aprócska fát én még a 33 évem alatt ott nem láttam .
Aztán felöltöztek, és szaladtak, hogy megjött a Jézuska!
 Elénekeltéka  Mennyből az angyalt, aztán keresgették az ajándékokat.
 Mindennek annyira örültek!Mi is olyan boldogok voltunk.

AMíg játszottak, elkészítettük vacsorát. Halat sütöttünk.
Vacsora után nálunk csengetett a Jézuska!


 estig játszottunk.
Patrik fél11 kor  ment aludni, Milcsi el akart jönni velünk az éjféli misére, de 23.40kor sikerült meggyőznünk, hogy nem elég éjfélig ébren maradnia....
Végül Milán lefeküdt, Mi elmentünk a misére-de Ő nem tudja;)


 25én Gyuriékat vártuk ebédre. újabb adag ajándék érkezett:) Gyuri készített újabb családi fotót.
közben Patrik is hol itt, hol ott kattingatott.
este misére mentem a fiúkkal.
26án Öcsödre mentünk.


Mióta oviszünet van fél9-9 körül ébredünk reggelente. Ilyen szerintem még soha sem volt!

Milcsi LEGOzik, de gyakorlatilag minden ajándékkal folyamatosan játszik, színez, a Logicoval is játszik.
Milán nagyon náthás, szerintem napi 100 zsebkendő nem is elég.
Patrik utánozza. mindig és mindenben.
SOkat tornáznak, ugrálnak. A boxzsák is felkerült.

Máté szenteste hangosan nevetgélt ránk.
oldalra fordul, és hasról hátra, mostmár nagyon ügyes!
az éjszakákat átalussza.5-6körül ébred, eszik és 9ig alszik tovább.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése