2011. június 17., péntek

Kitört a nyári szünet

MA már nem vittük Milánt oviba.
Apa reggel Volán focizni ment Tiszaújvárosba, aludhattunk volna...persze 6.10kor ébresztőt fújt. Ezúttal Milán.

Délután úszni mentünk-újra intenzívebben járunk, nagyon élvezi, már várja. Szerintem delfin lehetett előző életében;)
Útközben szét néztünk Szolnok első Hídi vásárán.
Szerintem nagy ötlet, csak az árusokat sajnálom, mert Szolnok város vásárló közönsége nem igen szán ennyi pénzt portékákra. Túlságosan igényes darabok. (Én személy szerint tudtam volna vásárolni. De én is azok közé tartozom....sajnos.)









Már látom hogy telik a nyár: Milcsi biciklin, Patrik eszik.:D
Posted by Picasa

1 megjegyzés:

  1. Micsoda hangulatott lehetett, sajnalom, hogy errol lemaradtunk...nagyon jol nez ki a kepek alapjan!

    VálaszTörlés