2011. június 6., hétfő

Évzáró az oviban

Gyereknappal egybekötött, és a ballagás is.:)
De ovink még van. 2 hét.

Én fél9re mentem, mert szerepeltem is. Én voltam az Aranyszőrű bárányban a leány, aki elsőként ragad hozzá a bárányhoz.Mi segítettünk székeket, asztalokat , szőnyegeket pakolni.
Kis Családom 10re jött. Vittük a sütinket;)

Először a 3 ovis csoport szerepelt. Milcsiék népi dalokból, játékokból adtak elő egy kis fűzért. ANnyira, de annyira jó volt!
És Milán énekelt, táncolt, SZEREPELt!(nem mint tavaly...) Nagyon boldogok voltunk, hogy így láthattuk!
Többek között egy
Galgamácsi mondókát is eljátszottak:

Ács, bács, takabács,
Arra ment a vén takács.
Azt mondta, hogy ácsi bácsi,
Adjon dinnyét János bácsi!

Nem, nem, még nem érett!

Ács, bács, takabács,
Arra ment a vén takács.
Azt mondta, hogy ácsi bácsi,
Adjon dinnyét János bácsi!

-6 tallérért odaadom.
-Mindjárt le is szakajtom!
Ez olyan, mint a rög, ez olyan, mint a tök!(és közben billegeti a gyerekek fejét:D Miláné volt a tök:D)
Ez jó!Add a kezed!
1 dínár, 2 dínár Neked ezért több nem jár!









Végül mi jöttünk SZülők.
NAgyon nagyon vicces volt, édes, aranyos, bevontuk mindhárom csoportot. A Milán csoportjának a királylányt kellett felvidítani, akkor jöttek aszínpadra, énekeltek. Néztem az arcukat, mintha tényleg ott lennének a mesében. Nagyon jól kitalálta a rendezőnk:D
De arra senki sem gondolt, hogy amikor jön az asszony a nagyfakanállal és mondja nekem:"hogy nesze nesze, Te világ lustája..." én meg jajgatok, akkor a kisPatrikunk olyan, de olyan keserves sírásba kezd-ez a mese kezdetétől kb3perc) a végéig, hogy zeng az egész templomkert. én is odaszaladtam, de nem tudtuk megnyugtatni. Most még pogácsával, sütivel se. Mekkora traumát okozhatott ez a kislelkének, hogy Anyát bántják!?!

AZ ovisok műsorát olyan szépen végig nézte az elsősorból Nagyi és Apa mellett.

Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése