2011. június 18., szombat

jól kezdődik

szombat reggel 8kor én a konyhában, a Fiúk itt ott.(nagyi piacon, apa focizni). Rohangálósak voltak, láttam, ma még baj lesz.
Kértem vegyék a szandikat, megyünk az udvarra.
erre üvegcsörömpölés, megállt bennem a vér is....mi történhetett?

Kitört a folyosón az udvari ajtón az alsó üveg.
Milán keze vérzik.
Még mindig gyenge lábakon állok.
4 helyen karcolta magát, 1 helyen a könyöke alatt van kicsit nyíltabb seb, de nem vittem el dokihoz.
1 éppen a csuklónál ereken van keresztben. jobb nem is belegondolnom, mi lehetett volna.
leültünk 3an és imádkoztunk. hálát adtunk és köszönetet mondtunk, hogy ennyivel megúszta.

azóta sem tudom pontosan mi és hogyan történt.Állítólag patrik adta az ötletet, Milán cselekedett.
Borzasztó.

1 megjegyzés:

  1. Jajj Istenem, engem is megijesztesz. remelem jol van Milcsi! gyogypuszi a kezere!

    VálaszTörlés