2011. május 24., kedd

Tengerpart

Pénteken este érkeztünk Madridba. Wizzairrel mentünk, kicsit féltem, hogy késni fogunk, végül pontosan érkeztünk.
Milán nagyon félt felszálláskor, a Kicsi csak nevetett.

SZombaton reggel felvettük a bérautót(egy CitroenC3ast kapunk, extrákkal, naptetővel), és húztunk Costa Blanca felé.
Kb.410km-re volt Moraira.(pár km-re voltunk a tavalyi szállástól).Éhesen érkeztünk meg. AZonnal elfoglaltuk a Fish&Chipses David teraszát;)
Még délután lemenetünk a homokos partra, kicsit játszóztak, homokztak a paron, amíg Apáék szállást foglaltak, pakoltak, és végül rohantak a száraz ruhákkal, hogy ne legyen belőle megfázás. Milán csurom vizes volt.

Másnap esős napra ébredtünk. Dél felé indultunk Vilajoiosa felé, hátha majd ott nem esik. Nem esett, de hideg volt, végül ki sem szálltunk az autóból. Veráék maradtak felfedezni a környéken, Mi Valenciába mentünk az Oceonografia múzeumba.
Este fél9re értünk vissza, Veráék piknikezni invitáltak bennünket egy közeli világító toronyhoz(Cabo de la Nao). Érdekes piknik lett egy éhes sirály társaságát élveztük.
Éppen amikor vinni akartam apának a sonkás szendvicset, kikapta a kezemből. egy csöppet megijedtem....
Hétfőn ébredés után elindultunk újra az esti piknik helyére, hogy a tenger fölé magasodó kávézóban kortyoljuk majd reggeli latténkat, közben gyönyörködünk a kilátásban. Hát végül csak a kilátás maradt. De az is fantasztikus volt!

végül egy csodálatos strandra értünk, minth a Karib-tenger kéksége tárult volna elénk. Bámulatos volt! Nem lehetett betelni a látványával.

Megéheztünk, így újabb adag Fish&chips után indultunk csak Valenciába, újabb szállás helyünkre.

itt este sötétedéskor indultunk Verával egy sétára a közeli múzeum épület együtteshez(city arts& Science Museum).Lenyűgöző volt.
Oly' annyira, hogy visszaérve felöltöztettem kis Családom, és velük is végig sétáltunk este fél11kor.
Másnap a múzeumoké volt a főszerep.
Veráék korán visszaindultak, Mi csak este 10kor értünk Madridba egy fantasztikus tengerparti nyaralásról. tele élményekkel!

Képek erről a 4 napról itt. (Valenciáról külön írok majd.)

1. Micsoda szerencse, hogy titeket aznap Valenciaba iranyitottunk es milyen szep napos ido fogadott egybol benneteket :) Orulok, hogy ti is annyira elveztetek a nyaralast, mint amennyire mi :) Isteni a felso kepetek! Szuper jol mutat a blogon! pussz