2011. május 9., hétfő

Pest

Vasárnap szakadó esőben indultunk Budapestre.
Már réges régen megbeszéltük Marival, hogy ez az a hétvége amikor Ő nem dolgozik, mi ráérünk, így feltudjuk vinni mamát hozzá.
Míg Ők trécselnek, addig mi vasúttörténeti parkozunk vagy elevenparkozunk .

Hát az időjárás a beltéri programnak kedvezett.
számítottam rá, hogy sokan lesznek(amikor tavaly augusztusban apa bokasérülésekor egy hétköznap 3asban mentem a Fiúkkal, kb 10en voltunk összesen azon a többszáz nm-en.), de hogy ennyien! fél11kor 20perces sorban állás után jutottunk be.
én nem bírom a tömeget...
4 órát voltunk, kiugrálták, kijátszották magukat, én egy fél órára leültem olvasni, mert nem bírtam követni a szememmel a kis csapatom. Borzasztó volt.Menekülési kényszerem volt. csak nem volt hová.

Képek itt.
az aszfaltozott 4esre menő út kátyúit ajánlom figyelmetekbe. katasztrófa!

1 megjegyzés:

  1. Sziasztok!

    Nagyon jó volt tegnap a JKSZ, rongyosra tapsoltam a végén a tenyeremet. Már ma is megnézném újra.

    Érezzétek nagyon jól magatokat ott, ahol éppen vagytok! :)))

    Puszi:

    Erika

    VálaszTörlés