2011. január 12., szerda

Újabb vírus

ezúttal én kaptam.
Este elmentem a háziorvoshoz, mert mindenem fájt, a légcsövem majd' szétégett, lázas voltam....
Meghallgatott. "Sok a tüdőgyulladásos szövődmény. Ha nem a gyerekektől kaptam, akkor tuti lebetegszenek Ők is2
megköszönve "kedvességét" eljöttem.
Aspirint szedek kettesével, de 11kor olyan magas volt alázam, hogy Apát ugrasztottam újabb lázcsillapítóért.
Fél11kor Apa :"Patrik öklendezik".
Láz ide, fájdalom oda, rohanás le. Patrik hányt. Keveset, de éppen eléggé megijedtünk.
Magunk mellé költöztettük, pontosan fél óránként sírt fel, hányt egy kicsit, és visszaszundított. Így ment 3ig.
Láza nincs, 6kor ébredt, 9kor aludt újra el.
Egyikünk erre dől, másikunk arra.
Hiába az elhatározás, hogy nem kapunk el több nyavaját, valami mindig utolér bennünket.

1 megjegyzés:

  1. Ó...szegénykém! Jöhetne már a tavasz, hogy eltűnjenek ezek a fránya bacik-vírusok!

    Gyógyuljatok! enerdzsi megy ++++++++++++

    abból a maradékból, ami van még :) az éjjeli virrasztás-balzsamozás-párásítás-edény a Peti elé tevés után, mert úgy köhögött, mintha hányni is akarna.

    /Mi is itthon amúgy, Peti köhög,orra folyik, itthon maradtam vele két napig, nehogy elkapjon valami durvábbat.A tegnapi gyerekorvosi látogatásunkról könyvet írhatnék :(/

    Puszi!!!

    VálaszTörlés