2011. január 1., szombat

SZilveszter éjszaka 3 szívbe vésett szóval

5re Marcikáékhoz mentünk szilveszterezni-ahogy tavaly is.
4 család, összesen 11 gyereke szaladgált és játszott.






Patrik fél 9kor elálmosodott, végül fél10kor hazahoztam és letettem aludni.
nagyon pörögtek benne még az események, hazafelé úton mesélte az élményeit:hogy mi villogott, ki játszott és kit szeret!

"Milánt szeretem testvérem"

10kor visszamentem a "buliba" a Fiúkért, de Milán még nagyon benne volt a játékban. Végül 11kor indultunk haza, közben Nagyi ránk telefonált, hogy Patrik sírogat.

Milán megvárta velünk az éjfélt. Ő ugyan hálózsákban, de együtt koccintottunk.


Éjfél után Patrik ismét rákezdett:"félek, félek" annyira durrogtak a petárdák...Megnyugtattam,
Végül 7.40ig aludt. Milán 11.20ig:D


azt hiszem már itt leselkedink ránk a szerencse a sarkon;);)
nem mostunk, nem teregettünk, nem vittünk ki szemetet, lencsét ettünk, rizst, malac sültet.
:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése