2010. május 2., vasárnap

esküvő és majális

Apa unokatesójának esküvőjére voltunk hivatalosak. Szegedre.
Délelőtt indultunk-Milán nem akart jönni, tudtuk, hogy mindannyiunknak nehéz lesz, de vinnünk kell ! Nagyinak elég lesz Patrik is.

Végül Milán nagyon nagyon jól viselkedett. SOha nem volt nyűgös, vagy hisztis. Nagyon kellemes meglepetést okozott nekünk.


A polgári esketés után-kihasználva 1 órát- elmentünk a Ligetbe majálisozni. Nekem inkább egy vidámparkra hasonlított(még hullámvasút is volt). Milán 2szer dodzsemezett, sétáltunk, vettünk 1-1 lufit a Fiúknak.


4re elmentünk a Dómhoz a templomi esküvőre. Itt felülhetett kis csikóra, lovaskocsira.
A templomban ült az ölemben, és halkan sustyorotunk-hogy milyen csodálatos a szegedi dóm.

Lemaradva násznéptől mi a Dugonics téri zenélő kútnál ücsürögtünk, Milán nagyon élvezte, ahogy a szél felénk hozta a párát. Végül sétáltunk a Kárász utcán-nekem nagyon " nehéz " a szegedi klíma, rám törnek az érzéseim...
FAgyiztunk, végül visszamentünk a lakodalomba.

Sajnos a vacsorát csak 8 után kezdték el felszolgálni, ekkora Milán már nagyon álmos volt. ALig bírtam tartani benne a lelket. 1-2 számot táncoltunk együtt még vacsora előtt.




Végül fél10kor beültettem az autóba, elaludt. Elvittem Pisti lakására, és ott aludtunk.
Apa mulatott hajnalig.

CSak vasárnap délelőtt jöttünk haza.

PAtrik-Nagyi elmondása szerint- nagyon jó kisfiú volt.

Képek az esküvőről itt.

Rólunk itt.

Posted by Picasa

1 megjegyzés: