2014. augusztus 14., csütörtök

kedd:
reggel háromnegyed 8ra  jókedvűen, busszal és közben beszélgetve mentünk. Mátét átadtam Rozikának, nagy nagy sírás, de én csak  mentem.....
A Fiúkkal 2szer jártunk a bölcsifelé, láttuk  ült a  fa alatt egy szőnyegen a gondozó néni mellett. csendesen nézelődött.
délre mentünk vissza a fiúkkal.
ebéd után hozta ki Rozika, úgy örült nekünk, olyan édes volt, azt se tudta melyikünk nyakába ugorjon!

szerda: rúgott, kiabált....a bölcsiben elválás után.
ugyanúgy   ebédután a fiúkkal hoztam el. Nagy örömöt szereztünk neki:)

nagyon nagyon ragaszkodik, 1 lépést nem tehetek nélküle. "anya elment, anya elment" ezt mondogatja néha.

csütörtök reggel már itthonról is sírva indultunk. hordozóval mentünk, végig puszilgattam a  buksiját.
alig bírtam lefejteni magamról, kegyetlen volt az átadás, elválás.
a napom is szörnyű, közben a fiúk is  (Milán) egymást gyepálják. sok nyugalmat nem adnak a beszoktatás idejére.
fél1kor kellett telefonálnom. 2 perc alatt elaludt, nem sírt egész nap. kommunikált, jó kedvű volt.segítőkész, cipelte tízóraikor a kosarat Rozika után.
2re mentem, már ébren volt, de csendben pihent.
nem keresett(már...:() meguzsiztatták, és uzsi után hoztam el.
Édesem!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése