2013. december 23., hétfő

A mtúlt hetet Patrik itthon töltötte.
A GYESeseknek  szünetet rendeltek el-szokásos módon. Már csak az őszinteség hiányzott a tálaláskor.
(amikor szóltak, természetes módon közölték, hogy 16-ától szünet van, tudom-e?.....azt hittem mindenkinek. csak másnap Apa számára lett világos, hogy NEM! csak a GYESeseknek.

SZuper jó volt itthon lennia  2 kicsivel. Patrikkal olvasgatni tanulunk, most érdeklik a betűk, számok. Az én már tudok olvasniból szemezgetünk minden nap.
Sütöttünk, főztünk, erre, arra jártunk.

Máté áttért a késéőn ébredek, délután 1 nagyot alszomra:)

Milcsi délutánonként rengeteget gyakorol a furulyáján. Kis szorgos. Írogat, olvasgat. Szorgalmasan matekozik-mert annál több percet játszhat a számítógépen.

nagyon hangos, és nagyon sok idiótaságot hoz haza. én egyre nehezebben viselem....

Pénteken karácsonyi tea délután volt a suliban, a kicsik aludtak. így csak apa ment. Milcsi szerepelt a furulyájával-ezért volt ez a sok gyakorlás-nagyon sajnálom, hogy nem hallhattam.
Szombaton is volt suli. Bejelentették, hogy elmegy a Nóri tanító nénink, új tanító néni jön.
CSak jobban járhatunk, adja Isten!

MA Mari jött, hozta az ajándékokat, elkezdődött!
Délután dédit látogattuk meg, Milcsi hozta  furulyáját, Patrik a kis zongorát.

3D-s moziban voltam a 2 nagy fiúval vasárnap délután. Jégvarázst néztük.
Én is nagyon élveztem.(kb 8 éve voltam utoljára...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése