2013. szeptember 16., hétfő

Egy pillanatra sem állunk le:)

vagyis nem ülünk le....
csak megyünk és megyünk és....ha alszik  akkor tesszük, amit tenni kell.
Drága kicsi Máténk 10 napja megy, de már a galéria lépcsőfokai sem akadályok számára, sőt az ablak párkányig meg sem áll.
Ősszel Bogiékhoz készültünk látogatóba, de  ezúttal nem vállaljuk be.

a szülinapra kapott zebrát Patrik leamortizálta-de ennek még egy külön postot szentelünk

A sulival továbbra is  nagyon jóban vagyunk. Házi feladat nincs, füzet,munkafüzet nem jön haza. Csak az üzenő füzet és a tolltartó.


Van már nyomda, piros pont és órarend is. Mesél, beszél a pajtásokról. Ennek nagyon örülünk!
Reggel könnyen indulunk, Patriknak hosszú az út, de amíg szép az ősz, szedegetünk ezt-azt, jól elbeszélgetünk. Imádnivaló kis 4 éves!

csütörtökön Ficserin volt Patrik, nem tudom mi történik ott, de sosem akar hazajönni:). 

Apa 2 ajtós akasztós szekrényéből polcos gardróbot csináltam  a Fiúknak, végre 1 helyen van mindenük! Szuper ötlet volt!
ÍGy 2 napig pakoltam...közben  a téli cuccok is meglettek:)


Szombaton szakadó esőben Volán nap volt-apa persze focizott.
Milánnak az evangélikus gyülekezetben volt délelőtt program 10-13 óráig.
A héten menni akart-Velük volt  atáorban-, de mire indultunk, sírt, hogy nem akar, és...a többit inkább le se írom.
Végül elvittem, nem jött be, én bementem Patrik sapkáját kerestem, mert a Ficserin elhagyta, de nem lett meg. Kimentem hozz, az ülések alatt gubbasztott.
Végül bejött. maradt a sok-sok pajtással és osztálytárssal.
Vissazvittem neki a biciklit, mert eredetileg  a NEFAG játszóra tervezték a napot, de a 12 fok, szakadó eső betett.
vagyis nem, mert elindultak 11 után,. körbekerekezték a Tiszaligetben a tavat. :) ALig volt a nadrágja vizes(felül vízállót vittem). de kapott szárazat. és lángost!
Nagyon nagyon jó hangulatban telt a délelőttje, már tudja, mikor lesz a következő alkalom.

Vasárnap iskolai misére mentünk.
10re fényképész jött hozzánk. az udvaran...a nyakig érő sárban. de megcsináltuk!R...fárasztó volt!
 még az utcán is készült kép.Hát kérem, itt voltak jók a fényviszonyok)


2 megjegyzés:

  1. Tegnap láttam Patrikot visszaútban az ovijukhoz, sétáltak nagy vidáman. Csicseregtek, mint a kismadarak, kézen fogva lépdeltek, nagyon aranyosak voltak.

    Az órarend nagyon szép! Mátéka az usánkában szintúgy! :D

    Rendesen kivittétek a kanapét? :)

    Erika

    VálaszTörlés
  2. nem, csak a 2 nagy fotelt kellett Zolinak kicipelnie.

    VálaszTörlés