2011. október 29., szombat

Péntek esti láz

Apával este BULIZNI mentünk.
Hirtelen ötlettől vezérelve vettem meg a jegyeket a hét elején(Apa nem tudta, csak mielőtt elindultam edzésre. Meglepinek szántam:)) .
Azt mondta a jegypénztáros, hogy nem sok jegyet adott még el...
Megtartottam az edzést,apa elaltatta a gyerkőket fél 9re, 9kor elindultunk. Valóban azt hittem, tánc helyett majd sétálgatunk...
Tele volt a MŰV ház 2 szintje.
30év felettiekkel, de az átlag 40 és 50között volt! Nagy kő esett le a szívemről:tanítvánnyal nem futok össze.

Zumba bemutató volt, aztán a hastáncos asszonyok következtek(nem voplt képem lefotózni őket. A hasam ki van, csilligó bugyi és melltartó kombiban... De nagyon nagyon jól rázták, minden elismerésem!)
Aztán Salsa oktatás volt, átismételtem a spanyolomat. Szerintem januárban induló csoportos oktatáshoz mi is csatlakozunk!
10 körül lementünka földszintre, és Dj Eszenyi retro bulijára roptuk a 30-40-50 évesek. izzadásig!Csuda jó buli volt!

hajnal 1kor értünk haza. A Fiúk kegyesek voltak hozzánk, fél8ig aludtunk.
Posted by Picasa

1 megjegyzés:

  1. ¡¡¡Que va!!! Me parece que os lo estabais pasando pipa! ¡Venga! ¡Que siga la fiesta! :D Bs

    VálaszTörlés