2011. október 23., vasárnap

ESIK AZ ESŐ

ez volt az első Milán által kiolvasott mondat.
A betűket nagyon régóta ismeri, de nem olvasta eddig soha össze.
ma ezen az esős délutánon hasaltunk a szőnyegen, előttem egy nagy füzet, és szavakat írogattam. 4 betű, 5 betű....és összeolvasta. Csak hallgattuk!Nagyon igaz,hogy mindenre meg kell érnie egy gyereknek!
AZtán elkezdtem mondatokat írni. és a Milán olvasta. Annyira tetszett neki is!

MA annyira, de annyira imádott, ezer éve nem kaptam ennyi ölelést.

Misén voltunk reggel. Patrik is mondta a Miatyánkat. Kis angyalok voltak.Milán már annyira komoly nagyfiú.

A Csitári hegyeket tanuljuk tegnap óta, ma azt énekelve aludtak el. A Paff a bűvös sárkányt már én únom;)Kedd óta ezt éneklik.

Népmeséket olvasunk. SOkat, sokat!

A csuklóm napról napra jobb!A felmosást, tükörtörölgetést és a kilincs lenyomást(ha erősen kell) nem szereti.

1 megjegyzés:

  1. Szuperek vagytok, nagy gratula Milcsinek! A felso ket kep az en nagy kedvenceim is! puszi

    VálaszTörlés