2010. január 30., szombat

4ből 3

náthás. Már csak APa (és Nagyi ) tartja a frontot. Bár APának a torka már fáj! Tegnap délutánra már Milánnak is nagyon folyt az orra.
Eszembe jutott, hogy jaj, csak ne hogy arcüreggyulladás legyen a náthákból. Elindultam infralámpát keresni, persze ahol jártam, ott nem volt, majd 1 hét múlva. Köszönöm, de a gyerkők most betegek. Marcikáék segítettek ki Bennünket. Persze Patrik köszönte, de nem kért belőle. Milánnak tetszett a dolog, de a türelme hamar elfogyott.
Éjjel Patrik végig aludt(fél7kor letettük aludni, mert én edzést tarottam 7kor, ott semmi bajom nem volt....), Milán ébredt többször, mert annyira be volt dugulva az orra, hogy nem kapott levegőt.

Reggel Milán szánkón Nagyi iskolájába ment disznóvágásra. NAGyon érdekelhette, mert egész nap foglalkoztatta.
Talán már annyira nem náthás, mint tegnap este volt. PAtriknak sem kellett óránként orrot szívni.

Este hármasban voltunk a Fiúkkal. APa meccsen, Nagyi disznótoron. Így magam fürdettem, altattam Őket. AZ altatás része érdekes volt. Patrik kezét fogni kell, 30perc volt pontosan, mire elaludt, addig Milán folyamatosan azt mondogatta, hogy Mami, gyere ide! Mami, miért nem jössz ide hozzám? AMint elaludt Patrik, odamentem Milánhoz(valamelyikünk ott szokott ülni az ágya mellett, mesélünk, akinek Patrik nem fogja  akezét;)), na a lényeg, ezután fél perc alatt elaludt. SZegénykém!

Délelőtt fánkot sütöttünk. HA már farsang van, legyen fánk is! Milán nyakig lisztes volt, és  a konyha....szerintem tovább tartott a takarítás;))
Aatalmas porcukros fánkoknak NAGy sikere volt Milcsinél.





Posted by Picasa

1 megjegyzés:

  1. Fankot nekem is!!! de legalabb egy receptet kuldjel mar at, ugy megkivantam!
    Kuldjuk az energiakat, hogy minel hamarabb felgyogyuljatok!
    puszi a fiuknak is!

    VálaszTörlés