2015. december 26., szombat

Karácsony

A szokásos menetrend: AZ angyalkák 23án éjszaka díszítették a fát, 24én reggel a Fiúk ki az ágyból, itt járt az angyalka!!!!
MArit vártuk délelőtt, meglátogattuka  dédit. Ebéd után Nagyi fájánál csengettek, ajándékozás. Milcsi rollert szeretett volna és kapott, Patrik jégkorit, Máté orvosi táskát.
MAritól Milcsi Real Madrid naptárt, PAtrik színes készleteket, Máté pizsiket. HAtalmas volt az örömük!

!kor elmentünk az evangélikus templomba Istentiszteletre, csak a 2 kisebb fiúval, Milán nem akart jönni, Ő addig MArinak idegenvezetést végzett a városban.
Mi a karzaton ültünk, csodálatos műsort láttunk ismét, hatalmas és gyönyörűen feldíszített fa állt az oltár előtt.

6ra elkészítettema vacsorát, lazacot ettünk(délre halászlé+mákos guba a szokásos), Milcsit régen láttuk így és ennyit enni mint ma a halakból! nagy volt a boldogságom. Nyugalmasan teltek az étkezéseink!
VAcsi után ajándékozás.

Milánnal elmentünk az éjféli misére, a kicsik aludtak.

25én misével kezdtünk reggel-Boróka ült mögöttünk,  a Gyenes doktornő kislánya, Máté nagy kedvence a kicsi lány.
Gyuriék jöttek.
A 4 gyerkőcöt, szinte észre sem vettük. Ők is külön beszélgettek, mi is.
MAri este hazament.

26án nagy nagy ködben Öcsödre mentünk,. Mosógépet kaptak tólünk, jó kis programunk volt ebéd után. a 70kgs HAJDUt Zolival ketten cűgöltük ki olyan helyről ahonnan szó szerint képtelenség volt, de mi addig emeltük, húztuk, billentettük....bebizonyítottuk, hogy nálunk semmi sem lehetetlen. SZámomra nagy élmény volt! Boldog karácsonyt:)!