2014. május 10., szombat

1 levegő....

Hétfőn  Milán segítségével délután 3-tól este



8ig megfeszített munkatempóban raktuk a laminált padlót. Mértünk, vágtunk, 4és félméteres szálakat illesztgettünk, de  haladt. Patrik is segített.
Már akkor este bekerültek az ágyak, ott aludtak.Milán ágya helyére Máté babaágya került, Milcsi matraca fel került a galériára. Ott lesz a kis kuckója.

 
Kedden lepaoltam a galériáról a fiúk ruháit játékait-Milánnak iskolaszünet volt, ez volt szerencsém, így tudtam csak egész nap pakolni, Ő foglalkozott és játszott Mátéval, különben nem sikerült volna befejeznem.
Mivel betont is vertek-amiről én nem tudtam-így ami a galérián volt mindenen 1 cm-es apró por állt, inkább nem ecsetelem. Szóvala  mosógép is elfáradt és az éjszakai vasalásban én is;)
Szerdán egy 100 éves polcot csiszoltam, alapoztam, és festettem át. Bekerült a fiúk szobájába, végre van helye a babajátékoknak is.
 
1 heti kimerítő munka után lépegetek a vadi új padlón, és érzem itt domb, ott mélyedés.....mit mondjak?

veszünk 1 nagy levegőt, és már itt sorakoznak a kartondobozok, várják, hogy a mi szobánkból pakoljam a könyveket, ruhákat...és neki vágunk. Villanyszerelés, fal leverés, vakolás, padló felszedés,  és újjá varázsolás, festés-tapétázás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése