2013. november 11., hétfő

relax


 fenemód köhögök. kínoz.
ennek ellenére a fiúk jól aludtak, Máté is velük ébredt fél7kor.
Jól indult a reggel, nyugisan, reméljük a hét is hasonlóan telik majd.
Máté 10óra körül elálmosodott, kint nagy szél volt, gondoltam a babaágyba teszem. letettem, azonnal elaludt. 2 órát aludt egy huzamban.
Én OLVASTAM!!!!

ebéd után egy kedves ismerősünkkel találkoztunk az InterSparos kávézóban. Máté evett, beszélgetett, kikéredzkedett, és huncutkodott.

3 körül a szemeit dörzsölte, kiságy projekt. és azonnal elaludt.
autóval mentem a Fiúkért, nem siettünk haza, Máté tudjon nyugodtan aludni, elmentünk a  dédihez.nagy örömöt okoztunk neki.A kedves DMes ismerős felajánlott egy 2méteres kartondobozt, azonnal lecsaptam rá, apa hazahozta. 5-fél8ig ezzel játszottak. először alagút volt, aztán autópálya, később kuckó lett, kifestették, ablak került rá.

 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése