2013. július 25., csütörtök

Lassan vége  a hétnek. Szépen ügyesen játszottak Mollival, néha csak el-elhallgattam a kis csevegésüket, míg én tettem a dolgom.

Kedden este grilleztünk. és sátrat vertünk:)

Zoli kint aludt a nagyokkal. Mollika is velük aludt.
Szerdán már nem.
Megtanult kivonni, hozza a füzetét,hogy Heni írj matekot!:)
Csütörtökön együtt indultunk a 5en a piacra sárgabarackért lekvár befőzéshez, de nem volt megfelelő. Így InterSparoztunk. Ők játékokat néztek, én vásároltam:)

Délután Lili is csatlakozott.

 Este apukájával sátorozott. A Fiúk beköltöztek.

fél6kor Mátéval és Apával másfél órára elmentünk ay OBIba, mert ma elkeydődött a terasyok burkolása(juhhééé).
Ez fogadott bennünket. ilyet még soha nem láttam. nem tudtuk sírjunk vagy nevessünk.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése