2013. június 18., kedd

VAKÁCIÓ

 Kitört a szünet. naggyon hangos a ház. Bízom benne, hogy hamar megszokják az új helyzetet.
Bevezettük a délutáni csendespihenőt. Fél óra ágyukban töltött idő.

Tegnap délelőtt körömcipőkben flangáltak, sálban kalapban...
Állandóan fésülködnek. Milán mánia:)

Vasárnap délelőtt marihoz mentünk Újszászra.


Patrikkal elkezdtük Tibi bácsi úszótanfolyamát. Reggel fél8ra járunk.


 Nem lesz könnyű vele. Azt hiszi tud úszni, ha beledobjuk a 2 méteres vízbe sem süllyed el. tempózik, feje a víz alatt...ne ezt kiverni  agyerekből, nehéz lesz. Hozza a formáját ott is, elkalandozik(ha csak fele olyan érett lenne, mint Milán volt 4 évesen, de jó lenne! Szerintem hosszan járunk)

De első alkalommal, mikor Tibi bácsi látta, hogy vele már nem kell összebarátkoztatni a vizet, deszkát kapott, és kar-láb tempóznak. egyébként ügyes, csak annyira kisgyerek...
 
 

Ma Milcsi is jött velünk, Ő a mély vízben vízben úszik egyedül.
Biciklivel mentünk, Patrikot magam mögött vittem. A gyaloghídra kanyarodva elestünk. Szörnyű volt!Annyira megijedtem, mi történt a gyerekkel
  A kormány széle beleakadt az egyik oszlopba. hatalmasat estünk. Patrik karja plezúros. Én ütöttem magam és a szoknyám szakadt.
Nekem mumus a bicikli.

1 megjegyzés: