2013. április 14., vasárnap

Patrik kétkeréken

A hétvégét a Fiúk a kertben töltötték. Be se lehetett hozni Őket. kertészkedtek, bicikliztek, trambulinoztak. Szombaton szalad Milán hozzám Milán (a konyhába), "Mami, gyere gyorsan!!!!!!Meg kell nézned Patrikot!"
el se tudtam képzelni...hát két keréken hajtotta!
Azóta le se száll:))
Őt sem tanítottuk, egyszerűen csak ráült és elindult vele.
Milán állandóan menne, apával nagy köröket az utcán. Patrik is menne. Csak a sebességük különböző.
APa futott Patrikkal, én mentem Milcsivel.

Most Patrik sütött . nem is írtam, egyik este Milánnak receptet kellett írnom, bekapcsoltuk a sütőt, behoztam akeverőt, Ő csinált mindent. Még a 4 tojást is Ő törte, mérte a lisztet, cukrot, joghurtot, olajat.... Diós sütit sütött. 24 óra alatt elfogyott:))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése