2013. március 19., kedd

Máté előszeretettel alszik az oldalán.
a tejadagját nem csökkenti a pépek javára. Megköveteli, ami jár, az jár:) Az időpontokat is betartatja!

hason fekve nyomkodja  fenekét felfelé. Hátra nagyon jól halad:)

Ma apák napja volt az oviban .Apával közösen festették a képet.

AZtán angolra mentünk, Milcsiben nagy volt az ellenállás. A néni megsimogatta  buksijukat, bemutatkozott, aztán elvitte Őket, hogy mi maradjunk. Míg a folyosón mentek, Milcsit küzdeni hallottam... a könnyeivel.
Gyomorgörccsel vártam a végét. Közben odalopóztam az ajtóhoz, és megnyugodtam: énekeltek, nevettek, játszottak. nagyon ügyesek voltak, végre hallottam, hogy volt értelme az itthoni tanulgatásnak.
Mosolyogva, jó kedvvel jöttek ki 60 perc után!
és mennek legközelebb is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése