2013. január 29., kedd

Szemészet

Mára volt időpontunk a könnycsatornaátmosásra. ?ár napok óta görcsberándult a gyomrom, ha eszembe jutott.
Valami csodában reménykedtem....
És a csoda megtörtént!
A szemészorvos megvizsgálta-belevilágított mindkét szemébe valami lencsén keresztül-, azt mondta, hogy most teljesen rendben van a szeme.
(Elmondtam, hogy kötőhártyája volt, 3. szemcseppet kaptuk, hörghurutja van, így antibiotikumozzuk- 3 hét múlva ha váladékozna  a szeme, jönni kell.
SZívjuk az orrát napi 3szor, ha már nem lesz náthás akkor is-a szeme miatt.
Velem madarat lehetett volna fogatni!

Éjszaka végre aludtunk!9kor tettük le a 3 fiút.

2 kor ébredtem, jééééééé....visszaaludtam. 4.20.???akkor már lejöttem, rendben van-e Máté. SZépen aludt. 4.40kor ébredt, hogy éhes.Olyan kipihenten jöttem le hozzá. Már vissza se feküdem, Ő 9ig aludt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése