2012. március 3., szombat

Nagycsalád leszünk



A Fiúk nagyon örülnek. Karácsonyi ajándék:)Milán kérte karácsonyra.;)


Csütörtökön mondtuk el nekik, Milán annyira figyelmes, puszilgat, ideszalad és megsimogatja a pocakomat. NAgyon sokat kérdez és sokat beszélgetünk
Patrik már pénteken azzal kezdte a bölcsiben reggel, hogy elmondta a gondozó néninek, kistestvére fog születni.(a gondozó néni már várta apát délután, hogy igaz a hír?)
Pár nap és túl vagyunk az egyharmadon(13.hét). Szeptember 12-e a kiírt NAGY nap. AZtán majd tervezünk;)
Borzasztóan álmos és émelygős vagyok-főleg délutánonként, halmozottabban, mint a 2 Fiúnál együtt véve. :( Ülve, játék vagy beszéd közben képes vagyok elaludni.
A pocakom szinte az 5.héttől már látszott, 8.héttől már az is észrevehette, aki nem is gondolta....
Posted by Picasa

2 megjegyzés:

  1. Szuper jo kepek! De edesek lehettek a fiuk, amikor elmondtatok nekik :) Kivancsi lennek, hogy Patrik mennyit fog fel meg most belole. Milcsi erthetoen mar sokkal jobban aterzi :)Szepek vagytok!
    Es Boldog Szulinapot Patriknak!
    puszi

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok!

    Gondoltam, benézek szokás szerint. Mindenre számítottam, de erre a jó hírre végképp nem, bár a lecserélt fejléc elég beszédes! :) Nagyon örülök a boldogságotoknak! Szívem szerint én is szülnék minden évben, annyi örömmel jár egy kisgyerek, nemhogy három, de nem lehet. Ha ez a fránya idő nem loholna a nyomomban, veled tartanék, Heni! :)

    Puszi, puszi, puszi! Mikor érsz rá pletyózni?

    Sok boldogságot kívánunk Patriknak is!

    VálaszTörlés