2011. december 5., hétfő

Bécs

Apával szombat hajnalban kettecskén Bécsbe utaztunk(buszos kirándulással). a Fiúk könnyedén tudomásul vették, plüss cicát kértek.

A pelikán szálló elől 5 busz indult Szolnokról, az M1esen folyamatosan hagytak el és előztünk meg magyar buszokat. Bécsnbe érve néha nem tudtam abeszédeket hallva, hogy biztos,hogy nem Budapesten vagyunk?számomra kiábrándító volt. és túl sok már a vásár és csicsa is.

de ezeket leszámítva nagyon jól telt a napunk.(sétáltunk, sokat tudtunk beszélgetni, kávéztunk, puncsoztunk....)
Este fél10ig, amikor nagyi hív, felveszem, Milán beleszól:hánytam, mami!
egyedül voltak odaát, mert a figyelőt elcsavargatták, Patriknak szólt, hogy szóljon Nagyinak, de Patrik fel se ébredt rá. úgy battyogott át....

(de már az elalvása is nehezen ment, engem követelt....gondoltuk pszichés lehet) de nem..valami vírus kering a városban. hajnal 2 re Milán kiszáradva, gondolkoztam, a kórházon, de nem akartam, hogy egyedül kelljen hagynom, hajnalig ott ültem mellette, és 5 percenként kortyoltattam. nem aludtunk sokat.


vasárnapra semmi baja nem volt, és ma sem...

1 megjegyzés:

  1. Nekem is csak eddig ezt mondtak, hogy tulsagosan zsufolt, tul nagy a tomeg, de a lenyeg, hogy ti megtalaltatok benne a helyeteket es a kellemes, romantikus hangulatot :)
    Egyebkent minden lelki eredetu, amire a szervezet reagal. Ha virust kap el az ember, akkor pont azert, mert vmitol meggyengult a 'lelek' es konnyen beengedi az adott virust...en is ezeket szeretnem megtanulni teljesen kikuszobolni.

    VálaszTörlés